Powered By Blogger

31 Mayıs 2011 Salı

30 day anime challenge

                            
"Merhaba arkadaşlar
hala blogcuyla ilgilensemmi ilgilenmesemmi bilemiyorum
zaten gereksiz yazılarla doldu. reklam falan
off zaten diğer bloga yorum da yazan olmuyor ama bilmiyorum :D hiç yorum yok
aslında ordaki bazı yazılarımı buraya taşıyabilirim ama özenerek yazmadıktan sonra anlamı olmuyor.kopyala yapıştır yapmayı sevmiyorum.tamam, burayada koyacağağm :D bu arada "30 day anime challange" diye bir yarışma başlatacağım.
İsteyen katılabilir.
Yarışmada, katılan bloglar sırası geldikçe (mesala ilk gün """"" blogu yazacak, sonra ****** blogu)
bir anime tanıtımı, onun bazı opening-endinglerini resimlerini avatarlarını vb. paylaşacak.
YAZISINI BEĞENENLER BU YAZIYA YORUM YAPACAK, ŞÖYLE:
"11. günde sırası gelen ****** bloguna oyumu veriyorum."
Beğenmeyenler hiçbirşey yapmayacak.Ben katılmayacağım.ödül falan yapamıyorum ben ama duyanlar tarafından ünlü olursunuz XD
tabii yarışma bitince isteyen arkadaşlar kazanana hediye yapabilir.
NOT: kazananı yorumları sayarak bildireceğim.
Evet, katılmak isteyenler bu yazı altına adını blogunu vesaire yazsın yazsın ^^
ÇOK ÖNEMLİ NOT: hangi animeyi tanıtacağınızı ben söyleyeceğim.katılımlar bitince, blogların sıralarını ve tanıtacakları animelerin sırasını yazacağım.o gün yazısını yazamaynlar en geç 1 hafta içinde yazısını yazmak zorunda.
O kadar zor değil, eğer bilginiz varsa kolay olacaktır. ama dediğim gibi, sadece tanıtım yetmiyot. icon, opening-ending, resimler vesaire şeyler de eklemelisiniz ki oy alabilesiniz."

Yazı diğer blogumdan. yarışmaya katılmak isteyenler
http://www.meiworld.blogcu.com/
a yorum yazsınlar. blogger'da arkadaşlarım olmadığından yarışma orada yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder