22 Mayıs 2011 Pazar

K-ON / HTT

Merhaba :D
evet, K-ON'u tekrar izledim
.Ve diğer post'umda bahsettiğim "K-ON Let's Go!" nun, aslında bir live şarkı gösterisi olduğunu öğrendim.
Mio'nun seslendiricisi ve diğer üyelerin seslendiricilerinin/enstürmanlarını çalanların bir şarkı gösterisi.
 Bir-iki video:



Ben K-ON müziklerinden bu güne kadar en çok "Go Go Maniac!" ı beğendim :D hızlı bir şarkı, hoşuma gidiyor :D ama onun live'ı yok TnT
biraz resim koyup ortadan kayboluyorum.Haa bide test yapacağım :D


















( NOT: en sevdiğim karakter Ricchan(ritsu) ) Teste geçelim:

1)HTT(K-ON)'nin başkanı kimdir?


2)1. bölümde, Ricchan Yui'ye çalması için poşetten hangi enstürmanı veriyor?

A) Flüt
B) Mızıka
C) Melodika (:D)

3)Grubun en genci kim?

4)Azusa'nın gitarının adı ne?
A)Mustang
B)Muttan
C)Muttang

5) çoğunlukla şarkıları söyleyen grup üyesi kim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder