Powered By Blogger

19 Mayıs 2011 Perşembe

hi--

Selam! Ben melisa.Yani kısaca Mei.garip bir şekilde blogger'lığa heves sardım.
Tabii 2 yıl önce..Blogcu'da başladım blogger'lığa.
Çok eski kafalıyım!! Hala blogcu'da bir blogum var. blogum
Şu sondaki blogcu ekinden nefret ediyordum.Hala da ediyorum.Herneyse, ben 12 yaşındayım.9 yaşında "anime" tabirini öğrendim ve hayatım değişti.(komik değil ama gülüyorum ":D") Japonların yerinde olmak istedim valla.Ama şu anda değil tabi..depremlerden hiç hoşlanmam.Heleki 7.0'ın üstüdeyse.Geçen yıl İstanbul'dan manga almaya başladım.5-6 tane vardı ama malesef çoğunu kaybettim.3 tane kaldı.(bak gene gülüyorum":D"manga kaybedip gülen kız.pff)
1.Dramacon
2.Tüylü şeftali (peach fuzz)
3.Aptalların altını(fool's god)
Şimdi bu dediklerimden hiçbirşey anlamamış olabilirsiniz.Çünkü animeyi bilmiyor da olabilirsiniz.İşte okudunuz öğrendiniz.hayır, öğrenmediniz.Ohalde gugıl amcaya veya vikipedi teyzeye sorunuz.Onlar söyler.
Blogger'lıkla ve animeyle ilk kez http://www.ppgzsevenler.blogcu.com/ bloguyla tanıştım.Nasıl olsa ppgz de anime, değil mi? Ama aslında Türkiye'deki ilk ppgz fan bloğu http://www.ppgzforever.blogcu.com/ adlı blogmuş.Ama sahibi şimdi değişti.Eski sahibi ise çok yakın arkadaşım.Detaya girmeyeyim, yani bu blogda anime/manga ile ilgili vikipedi teyzeden çok şey bulacaksınız.gugıl amcadan çok değil çünkü zaten bulduğum şeyleri gugıl amcadan bulmayacakmıyım? Neyse, çok konuştum.Hadi bana eyvallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder