Powered By Blogger

19 Mayıs 2011 Perşembe

off, bunada başlık bulamadım :/



Merhaba!
Bloğumda sadece anime-manga paylaşacağımı düşündüyseniz çok yanılıyorsunuz.
Son zamanlarda en çok duyduğumuz, en çok dinlediğimiz, radyolarda en çok kulaklarımıza çalınan yaklaşık 10 şarkı, şimdi Mei'nin (öhöm, öhöm o ben oluyorum 
katı eleştirilerinden geçiyor 
Önceden söyleyelim, ben kolay beğenmem.


Öncellikle E.T Futuristic Love <3
İlgi çekici, tuhaf bir şekilde korkunç.
Tam anlamıyla "değişik" bir aşkı anlatan değişik bir şarkı.
Kanye West - Katy Perry.
İlginç bir ikili. Aslında şarkının çoğunu Katy söylüyor, çok da iyi söylüyor.
Klibi, şarkıyla çok uyumlu.
Şarkıyı beğendim. Perry ve West ucuz atlattı !


Sırada Chris Brown'ın yeni albümünden (f.a.m.e) "yeah 3x"
şarkısı var.
Şimdiden söyleyeyim, Chris, soğuk terler dökecek! 
Tüm şarkıların birbirine benzediği şu son günlerde, bir kez daha
hayal kırıklığına uğruyorum.
Açıkçası şarkıyı beğendiğimi söyleyemem.
Son derece sıradan,ayrıca albümün
 listelerde aldığı yeri hak etmediğini düşünüyorum.
(albüm, USA Hot Billboard Top 10'da
9. oldu)


Rihanna & Eminem Love The Way You Lie part 2
Şarkının melodisi güzel, kulak kabartmadan olmuyor.
Ancak kesinllikle kıpır-kıpır bir şarkı değil,
doğrusu akılda kalıcı da sayılmaz.
Yine de beğendim, her zaman dinlemek isteyeceğim mükemmel bir şarkı
olduğunu söylemesem de
beğendim.


Gelelim, Black Eyed Peas'ın Just Can't Get Enough'a
Melodisi güzel, ancak biraz bilindik geliyor insana.
Diğer BEP şarkılarından farklı sayılmaz. Fergie'nin tiz sesiyle söylediği kısımlar
şarkıyı  güzel kılmasına
rağmen yetersiz geldi bana.
Ama listelerde yeri yine gayet iyi. Zaten kötü bir şarkı değil ama de ja vu etkisi yaratıyor biraz 
şarkıya kötü demiyorum yani. Beğendim yine de. yeah 3x kadar sıradan
değil en azından.
taktım ben Chris'e! :D Olmamış Chris, olmamış.
Tamam sustum.


Geçelim bir diğer şarkımıza, On the floor.
Son günlerde radyolarda bu şarkı gerçekten çok sık çalıyor, yani
mutlaka duymuşsunuzdur :)
Güzel bir düet olmuş olmasına,
insanda kalkıp dans etme isteği uyandırıyor değil mi?
Öte yandan şarkıyı dinlerken dikkatini veremiyorsun, dikkat çekici bir şarkı değil yani.
Jennifer Lopez & Pitbull'un iyi iş çıkardığını
söyleyebilirim. Öte yandan çok da sevmedim hani.
10 üzerinden puan verecek olsaydım puanım 4/10 olurdu.


Şimdi demin dinlediğim Dancing Crazy şarkısının yorumları geliyor.
Kesinllikle bir On The Floor, ya da Just Can't Get Enough değil.
Bayıldım. Hit bir şarkı olmasa da kesinllikle
eğlenceli, neşeli ve
çok güzel! Şu an 2. kere dinliyorum.
Miranda Cosgrove oyunculukta olduğu kadar şarkıcılıkta da yetenekli olduğunu
göstermiş bulunyor =)


Gelelim Sweat şarkısına. Snoop Dogg'un yeni şarkısı
listelerde yerini aldı. 
 Klibinin (bir feminist olarak) hoşuma
gitmemesinin yanı sıra şarkıyı da hiç beğenmedim.
İnsanda dans etme ya
da kulak kabartma isteği uyandıracak bir yanı yok.
+ melodi tanıdık olmasa da çok sıradan.
Aslında şarkıyı tek bir kelimeyle kolayca özetleyebiliriz: Sıkıcı.
Bunu da Yeah 3x gibi biraz sıkı eleştirdim sanırım :| ama gerçekten beğenmedim.

Yine Rihanna Ama bu sefer Britney'le birlikte.
S&M .
Rihanna ve Britney gibi iki büyük Pop Yıldızı olurda güzel olmaz mı hiç?
 Şarkıyı yerinde otururken dinlemek imkansız, dinlerken
insanın içini karşı konulamaz bir dans etme, hiç olmazsa ritim tutma isteği kaplıyor.
Sesleri çok uyumlu. Rihanna ve Britney'den  böyle bir şarkı daha bekliyoruz =]
Britney'i özel olarak takip etmem,
ama sesini elbette beğenirim. Rihanna'ya zaten söyleyecek sözümüz yok :D
İyi iş kızlar ;)


Price Tag
Eğlenceli bir klibi var ve eğlenceli bir şarkı :)
Sevdim diyebiliriz. Arada bir açıp dinlerim ben bu şarkıyı
Fazla söze gerek yok, fena değil ama
S&M gibi bir hit de değil.
Şimdi eğlenceli, komik ve "tembel" bir şarkı geliyor.


Yeni Michael Jackson denilen Bruno Mars'tan  Lazy Song ;)
Klibi özellikle çok eğlenceli, şarkıyla çok uyumlu. Bruno
Mars'ın "maymunlarla" birlikte yaptığı dans da çok güzel.
Melodisi akılda kalıcı, insanı
neşelendiren kıpır kıpır bir şarkı kısaca :)

Eleştirmemi istediğiniz başka şarkılar varsa seve seve eleştiririm 
Eleştirmeye bayılırım. özellikle de kötü şarkıları Ben berbat söylerim ama müzikten anlarım (yemekten ve  sanattan da- zaten sanatla doğrudan ilgiliyim şekerim
Sanırım :/
Aman önemi yok. Eleştirmek bedava!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder