Powered By Blogger

19 Mayıs 2011 Perşembe

deprem



Bence hasar gören yer marmara değil, kandilli rasathanesinin web sitesi.Girilmiyor anasını satiym.
Neyse, ben iyi ki adanadayım.Depremden etkilenmem heralde.
Ayrıca,şu "beklenen" ayı gibi istanbul depremi olmaz inşallah.
Depremin merkezi kütahya.ama marmara'daki çoğu ilde hissedilmiş.
şiddeti 5.9
Ne diyebilirim, inşallah gece birşeyler olmaz.
Ayrıca sabahta bursa'da 2 küsürlük deprem olmuş.

Bazı twit vesaire şey gördüm.
paylaşıyorum:

‎-2. Deprem bugün.. Çok heycan verici =D (yasemin arıbalı)(kuzenim)(facebook)(istanbul)

-Paylaşım Yapıyorum, "Deprem Oldu Sen Hala Paylaşım Yapıyon" Diyenler Çıkıyor.. Sanki Kendi Pc Başında Ne Yaraaak Yiyosa! Deprem Oldu Bitti? Uzatmanın Anlamı Varmı.. Allaha Şükür Ölen Yok. " Allah c.c Bir Titreşim Gönderdi Sadece "(hassibe)(facebook sayfası)(istanbul)

-Eurovisiondan elen, İstanbul u 3 e böl, interneti yasakla üstüne 5.9 luk deprem. Başbakan açıklasın Nihat Doğan a durumu,ben karışmam(sertacdostel) (twitter)


 -Kütahya'da olan deprem için sipker sorar: "Depremin İstanbul'a etkisi nedir?" Orada yaşıyor olsam psikolojik çöküntü içine girerdim ( mesruredokumaz‎ ) (twitter)

-Gazetecilerin "neyse beklenen İstanbul depremi değilmiş, Kütahya'daymış" diyen dileerini eşşek arısı soksun inşallah! (aslihayvani‎ ) (twitter)
‎ -ekşisözlüktekilerin hızına anlam veremiyourm. deprem esnasında 19 mayıs istanbul depremi diye başlık açıp altına entry bile yazabiliyorlar! zynpblc (twitter)
 
- oipsilonkappauYarnki haber bültenlernn konusu: Bu deprem istanbul depremni tetikler mi, kütahyada tsunami olr mu? nihat doğn bu işe ne der? adadan km gder?
 
 - Meirap ay heyecandan unutmuşum ben türkiyede değilimki hayr twitterda o kdr etkiledilerki psikolojik olarak sallandım  

- denalara İstanbul, Yalova ve Tekirdağ'da hissedilen depremi Çiftehavuzlar'dan hissetmedim...ne kadar hissizleşmişim...

 - zisuurbu depremi hissetmeyenleri anlayışla karşılıyorum. istanbul'da 99 depremini hissetmeyip gece boyunca yatanları tanıyorum ben. 
 
 
 -
GGamiii: Milliyet sen nasıl öküz bir gazetesin ya?"Kütahyadaki deprem İstanbul'da hissedildi" nedir ya? Kütahya senin ülke sınırlarnda yok heralde! 
 

  - aslimacar bıktım ya her depremi istanbul depremine bağlanılmasından, o sorulardan.



-Bunun gibi twitler için google'da arama yapın ve sonra soldaki "gerçek zamanlı" butonuna tıklayın.-
Allah hepimizi korusun..
Sabah kötü haberlerle uyanmak istemiyorum, dikkat edin kendinize.
İyi akşamlar!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder