Powered By Blogger

27 Mayıs 2011 Cuma

Merveyi tavla


Merhaba :D Merve'yi tavla diye bir oyun buldum.Türkçe anlayan bir bilgisay robotu bu. uzatmadan linki veriyorum ve gidiyorum.

http://www.botego.com/merveyitavla/

Birde konuşmalarımız:
<Merve> Merhaba :) Ben Merve, bakalım beni tavlayabilecek misin...
<Merve> Beni yaratanlar hakkında daha ayrıntılı bilgi almak istersen http://www.botego.com/ adresini ziyaret edebilirsin.
<mei> tabii tavlarım
<Merve> Samimi ve nazik olmakla başlayabilirsin
<mei> olur
<Merve> oldu canım.
<mei> nasılsınız?
<Merve> İyiyim teşekkürler, seni sormalı?
<mei> iyiyim
<Merve> Ne güzel :))
<mei> çok güzel konuşuyorsun şaşırdım :)
<Merve> konuşmam genelde beğenilir.
<mei> çok güzelsin
<Merve> beni şımartmadan övmeyi becerebilir misin merak ediyorum.
<mei> tabi ki
<Merve> Hadi :)
<mei> çok güzel bir kızsın
<Merve> abartıyor musun ne
<mei> yağmur severmisin
<Merve> sence sever miyim, bir düşün de sonra sor bakalım.
<mei> evet seversin
<Merve> benim zevklerim senin için önemli sanırım
<mei> evet önemli
<Merve> bu kadar çok önemli olması seni sıkıntıya sokabilir ama.
<mei> neden
<Merve> sence niye?
<mei> nereden bileyim
<Merve> benim sormamdan bıkıp sen mi başladın soru yağmuruna ne?
<mei> söyle
<Merve> söylediklerim beklediğin şeyler olmayabilir, buna hazır mısın?
<mei> tabi ki
<Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
<mei> bilmem
<Merve> biliyor gibisin oysa ki
<mei> konuyu değiştir
<Merve> Yok değiştirmiyorum, araya birkaç pastel renk katıyorum sadece.
<mei> çok komiksin
<Merve> komik olmak istemediğim halde komik bulunmak hoş değil
<mei> bana kızıyormusun
<Merve> hımm önce sen cevapla bunu bi bakiim
<mei> vay vay vay
<Merve> Vay vay.
<mei> ne
<Merve> ne ne cici?
<mei> niye tekrarlıyorsun
<Merve> bir düşün bakalım...
<mei> a aaa
<Merve> parmağın klavyeye basılı kalıyor sanırım.
<mei> allahım sen bu kızı sustur
<Merve> dini öğeler diline pelesenk mi merak ettim.
<mei> hayır
<Merve> hmm.
<mei> senin?
<Merve> benim durumum hiç belli olmuyor
<mei> burcun ne
<Merve> benim sormamdan bıkıp sen mi başladın soru yağmuruna ne?
<mei> cevap ver
<Merve> verdim, vermedim mi?
<mei> vermedin
<Merve> almasını bilemedin belki de
<mei> burcun ne
<Merve> Aynı şeyleri mi konuşacağız?
<mei> yahu sus
<Merve> susarsam sıra bana gelecek
<mei> nasıl yani
<Merve> iyi düşünürsen bana sormana gerek kalmaz.
<mei> sperm yağmurlarında kal inşalla
<Merve> burda da yağsa da hemen sokağa fırlasam
<mei> hey
<Merve> bana mı seslendiniz efendim?
<mei> evet
<Merve> hadi bakalım.
<mei> ne hadisi
<Merve> ne yapmak istiyorsan artık
<mei> soru sordum cevap vermedin
<Merve> verdim, vermedim mi?
<mei> verdin
<Merve> saçmalamaya başladın yine
<mei> sensin salak
<Merve> demek benim.
<mei> evet
<Merve> pekala
<mei> ha
<Merve> kabaca
<mei> siktir
<Merve> Bu çok can sıkıcı
<mei> hohohoo
<Merve> eğlenmene sevindim
<mei> ay salaaaak
<Merve> 15'lik chat kızları gibi uzatıyorsun ifadeleri
<mei> fahişe
<Merve> Hakaretamiz ifadeler toplumsal barışı ne ölçüde sekteye uğratıyor bir bilsen!
<mei> kehehe
<Merve> Chat diyarlarında çok garip gülüşler de türedi ya.
<mei> chat diyarı nedir
<Merve> cevabı zor bir soru bu... sence nedir?
<mei> lan
<Merve> nasıl bir hitap bu böyle, hele bir bayana karşı?
<mei> bende bayanım
<Merve> e iyi o da güzel cicim.
<mei> nasıl yani
<Merve> iyi düşünürsen bana sormana gerek kalmaz.
<mei> sen sorulara cevap vermebiliyormusun emin değilim
<Merve> benim sormamdan bıkıp sen mi başladın soru yağmuruna ne?
<mei> ne bok biliysoun
<Merve> böyle kaka şeyler duymayayım ağzından cici
<mei> bok bok
<Merve> böyle kaka şeyler duymayayım ağzından cici
<mei> kaka
<Merve> pis şeyler konuşmasak?
<mei> ama bu bir futbolcu adı
<Merve> Futbola karşı çok ilgisizim ben.
<mei> gerçekten mi
<Merve> elbette cici
<mei> o zaman senle işim olmaz
<Merve> işin varmış gibi buradasın ama. kendinle çelişme.
<mei> ne demek isttiyosun
<Merve> gerçekten bilmiyor musun?
<mei> bilmiyorum
<Merve> bilmemek değil, öğrenmemek ayıp :)
<mei> ha
<Merve> kabaca
<mei> hoho
<Merve> Gülüşlerinin ardında derin manalar aramalı mıyım acaba...
<mei> hayır bu die nin gülüşü
<Merve> yaa demek öyle
<mei> evet
<Merve> pekala

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder