Powered By Blogger

20 Mayıs 2011 Cuma

karışıık

Selaaam
siz de dondurmayı seviyorsunuz değil mi? elbetteeeee
ben en çok twister ve gökkuşağını seviyorum.hatta resim bile çektim. üşenmediim
(bana her aldığı bohu paylaşan kişi muamelesi yapmayın, reklam yapıyorum burda di mi?)





 şu güzelliğe bakııın...ayrıca ortasıda sanırım çilekli. sakız gibi uzuyo yerken.
nazar değmesin...

Birde ben biriki tane k-on resmi buldum(cümleye bak allah aşkına!)





2. ve 3. resimdekiler 3. sezonmuş.k-on 2 sezonlu değilmiydi lan? :/
Let's go mu neymiş.varsa ve izlemessem ölürüm arkadaş.bilen benimle ihtirbarat(sanırım böyleydi..)'a geçebilirimii??

Ve son olarak bir şarkı koyup ortadan kayboluyorum.
(umarım şarkı açılıyordur..)
(Lady GaGa - Judas)

                                                (Not: burda bende varım.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder